Emag

joi, 3 octombrie 2013

Părere personală despre ASAFFI

           Campania de recrutări ASAFFI a început. Anul acesta, se desfășoară sub mesajul ”De ce să stai în banca ta?”. Ca student, ai oportunitatea de a te înscrie și de a te alătura unor echipe de omuleți motivați să schimbe în bine viața celorlalți studenți. Asta fac asociațiile studențești. Asta face și ASAFFI.
           Ai observat că titlul spune ”părere personală” deci, este cineva aici care vrea să îți transmită, cititorule, un mesaj. Mă numesc Irina și sunt coordonatoarea departamentului de Relații Publice din ASAFFI. Mai exact, ce fac membrii echipei mele? Stabilesc relații cu publicul și comunică cu acesta prin articole, prin postări, prin social media, prin flyere, prin afișe, prin imaginea asociației, în general.
          Când am intrat în ASAFFI (exact acum un an de zile), m-am decis să fac parte din acest departament întrucât sunt studentă la Comunicare și Relații Publice. Munca mea nu a rămas nerăsplătită: în jumătate de an am ocupat funcția de coordonator al acestui departament, având ocazia să manageriez o echipă. Timpul meu în asociație m-a învățat multe și mă va învăța și mai multe, de acum încolo. M-a învățat să fiu mult mai organizată, mă provoacă mereu la exerciții de vorbit în public, mă provoacă să îmi explorez latura de lider (pe care nu știam că o am), mă provoacă să fiu creativă, mă provoacă să cunosc o mulțime de oameni, mă provoacă să lucrez în echipă și bineînțeles, mă provoacă să ies din zona mea de confort. Fără ASAFFI, viața de student mi s-ar părea plictisitoare și neproductivă. Nu poți deveni un bun cunoscător al domeniului pe care îl studiezi, dacă nu practici ceea ce înveți. Tocmai de aceea, sunt recunoscătoare pentru șansa pe care am primit-o.
          Am enumerat calitățile pe care ASAFFI mi le-a scos la iveală însă, mi-ar place să fiu și mai concretă. Ce am făcut în ASAFFI? Am avut ocazia să îmi îmbunătățesc tehnicile de prelucrare grafică, am învățat să lucrez cu platformele de blog, am participat la organizarea unor evenimente precum Clubul de dezbateri sau Tineri pentru democrație. O altă experiență de neuitat a fost participarea în organizarea Universității de Vară, SummerIS. Asociația noastră a reprezentat Facultatea de Filosofie iar eu am avut plăcerea să coordonez activitățile acestei facultăți. Astfel, am fost încântată să întâlnesc o echipă extraordinară, să fac cunoștință cu elevi din toată țara, să-i îndrum(împreună cu echipa ASAFFI) în luarea unei decizii importante în ceea ce privește alegerea unei facultăți și să particip în organizarea cu succes a unui proiect ce a avut loc la nivel național.
          La sfârșitul acestui articol îi îndemn, pe cei care vor să se înscrie în ASAFFI, să nu stea pe gânduri. Atât timp cât te vei implica cu adevărat, nu îți va părea rău de nimic. De asemenea, vreau și să mulțumesc întregului colectiv pentru experiențele frumoase pe care mi le-a oferit și pentru respectarea regulii Orice părere este binevenită!. ASAFFI, îți mulțumesc!

PS: Găsești formularul de înscriere AICI

Niciun comentariu:

Emag