Emag

marți, 15 octombrie 2013

Povestea începe cu ASAFFI

Iată că au trecut mai bine de 2 ani de când am început o frumoasă poveste alături de cei din ASAFFI. La început eram puţini 5, 6 oameni, însă cu aceşti oameni am reuşit să ducem la bun sfârşit proiecte care au devenit tradiţie în organizaţie.
Poate că unii se vor întreba de ce am ales ASAFFI şi nu altă organizaţie. Răspunsul nu e unul foarte simplu: fiind animat de dorinţa de a face la facultate şi altceva în afară de cursuri, seminarii am zis că vreau să fac parte dintr-un grup informal în care să cunosc şi altfel viaţa de student şi de ce nu să continui munca de voluntar pe care am început-o încă din liceu. Am găsit site-ul facultăţii, am aflat ce organizaţii sunt la noi la facultate, m-am întrebat ce organizaţie m-ar putea ajuta mai mult pe mine şi aşa am dat de blogul ASAFFI. În toamnă am participat la prezentarea asociaţiei după care am trimis şi formularul ca nu după mult timp să fiu chemat la interviu. Treptat am cunoscut pe aproape toţi membrii de la acea vreme am pus pe hârtie un proiect de educare civică ca în mai 2012 să lansăm proiectul "Tineri pentru democraţie" la un liceu din Iaşi. Au fost emoţii mari, mai ales că invitat ne era chiar un profesor de la facultate. Am trăit şi am văzut cât de greu este să faci un proiect la care să participe 50 de oameni, elevi, studenţi şi profesori cu 100 de lei. Au fost şi greşeli dar na, omul din greşeli învaţă, însă a fost şi o satisfacţie enormă, o bucurie trăită şi împărtăşită cu ceilalţi membri din organizaţie: după 2 luni de muncă, stres, multe telefoane, liste peste liste, nopţi nedormite, alergătură la facultate, la liceu, vorbit cu profesorii, elevii de la liceu, de convins studenţii să participe la proiect, am putut să simt că nu am muncit în zadar. Iată că din mai 2012 până astăzi am reuşit să mergem cu acet proiect în 4 licee din Moldova, am cunoscut 100 de elevi, ne-am distrat cântând la chitară muzică folk pe tren, am îngheţat ce-i drept în gara din Suceava aşteptând trenul, iar la Roman am prins un vânt de am crezut că o să ne răstoarne vagonul în câmp. Toate acestea plus multe alte întâmplari ce pot fi mai mult sau mai puţin povestite au construit povestea mea în ASAFFI.
Ar fi multe de povestit însă vreau să mai păstrez o parte din întămplări, proiecte, amintiri şi pentru seara de miercuri cănd ne vom întâlni şi ne vom cunoaşte mai bine. Dacă ar fi să mă întrebaţi de ce sa te implici într-o organizaţie studenţească pe cand ai putea să te distrezi sau să lucrezi răspunsul ar fi acesta: fiecare vârstă are bucuriile şi evenimentele ei. Acum e timpul să cunoşti lumea, acum e momentul să vezi de ce eşti tu capabil, să vezi ce ţi-ar place să faci în viaţă, să vezi la ce eşti bun, iar lucrul acesta îl poţi face doar într-o organizaţie studenţească.

Niciun comentariu:

Emag