Emag

miercuri, 13 august 2014

Ai timp să-ţi povestesc cum a fost la SummerIS ?

Iaşi a fost şi este un vis. Visele devin realitate. Experienţa SummerIS a fost una minunată. Mi-a arătat adevărata viaţă de cămin şi cum trebuie să înveţi pentru examenul de a doua zi când colegii stau pe hol şi cântă sau râd. Mi-am făcut foarte mulţi prieteni pe care abia aştept să îi văd încă o dată pentru 3 ani sau chiar mai mult. O grămăjoară de oameni cu iniţiativă şi bună voie mi-au arătat cum este să mergi la cursuri, cum să te distrezi şi cum să înveţi.

După primul curs, când intervenea oboseala, activităţile programate pentru seara mi se păreau o misiune imposibilă, însă organizatorii mă surprindeau pe zi ce trece şi seara uitam de orice urmă de oboseală. Prezentarea facultăţilor, chiar dacă a fost una obositoare, ne-a oferit oportunitatea de a vedea cum fiecare profesor vorbea cu pasiune si plăcere despre ceea ce ei fac şi ceea ce ştiu încât nu puteam să îmi iau ochii de la ei. În prima zi de cursuri eram extraordinar de încântată de ceea ce voi face si voi invăţa. Entuziasmul nu mi-a pierit nici măcar la ultimul curs pentru că am învatat atât de multe lucruri noi şi erau explicate cu atâta plăcere şi dedicare încât profesorii îti induceau o stare de bine şi un chef extraordinar de învăţat.

 Ultima zi pentru mine a fost cea mai tristă deoarece am fost ultima care am părăsit caminul şi i-am văzut pe toţi plecand cu lacrimi în ochi dar cu veselie în voce spunând că ne vom vedea la anul. Îmi pare rău că s-a terminat dar ştiu că o să revin la anul şi o să mă întalnesc din nou cu noii prieteni. Când mă întreabă cineva cum a fost la Iaşi încep să râd şi îi întreb: "Ai timp să îţi povestesc totul? Pentru că nu pot face un rezumat". Am văzut cum o mâna de oameni s-a organizat extraordinar de bine şi au făcut o tabăra de vară minunată. Din partea mea au tot respectul iar la anul îmi doresc să fac şi eu alţi elevi să plece cu amintiri superbe de la SummerIS şi să aibă parte de cele mai frumoase treziri.


Maria Cocor, Hârşova (Constanţa)- participant SummerIS, 2014

Niciun comentariu:

Emag