Emag

joi, 7 august 2014

Vacanţă: Impresii despre Roma

         Bună, dragă prieten!

Eu sunt în Roma. Mă plimb şi mă relaxez .. mă bucur în sfârşit de vacanţă. De cum am intrat în Italia, totul mi s-a părut extraordinar. Chiar dacă îmi era foarte somn, am stat cu ochii lipiţi de geam şi am absorbit fiecare imagine a reliefului Italian. Oamenii aici, par să fie fară griji. Dacă întâmpină, unul din ei, vreo problemă, o rezolvă cu calm de parcă nu s-a întamplat nimic.

Acum, Roma, o capitală favorabilă îndragostiţilor, este plină de oameni de culturi diferite, vietnamezi, japonezi, chinezi, indieni, englezi, oameni de pe teritoriul Africii… Este un adevarăt mozaic de culturi şi oameni. Accentul italian, ticurile verbale pe care le au italienii, le împrumuţi de la ei cât ai clipi fară să bagi de seamă.

E frumos în Roma! E multă verdeaţă, curăţenie, toate casele bine întreţinute, oamenii relaxaţi… după cum spun şi ei aici “La vita e bella!”
Iţi doresc sa vii şi tu în Roma, să îi vezi minunăţiile precum Piazza Spania, unde de anul nou nu ai pe unde să treci, Gian Nicollo de unde se vede intreaga Romă, Piazza de Inammorati, unde se poate vedea panorama Romei dintr-un alt unghi, aşa vestitul Coloseum, Piazza Venetia si multe altele…



 Anelisse Bivol-Nigel (membru ASAFFI)

Niciun comentariu:

Emag