Emag

miercuri, 8 ianuarie 2014

2013 - anul curajului pentru ASAFFI

   Am trecut în noul an, felicitări, urări și momente frumoase alături de oamenii la care ținem. Dar venirea unui nou an ar trebui să însemne mai mult de atât: însemnarea momentelor importante din vechiul an și stabilirea unor obiective prin care să te întreci pe tine însuți, în anul ce vine. O vorbă englezeasă spune ”Count your blessings” așa că asta vom face și noi acum. 
          Ce a însemnat anul 2013 pentru ASAFFI? Curaj. Curajul de a iniția un nou proiect în care ideile și puterea de argumentare patronează: Clubul de dezbateri ASAFFI. Echipele se adunau, dădeau mâna iar ideile luau loc în sala de dezbatere. Tonuri ridicate, foi care foșnesc, ochi ațintiți, argumente logice și întrebări inteligente. Acestea sunt cuvintele care descriu cel mai bine atmosfera unei dezbateri.
          Am avut curajul de a ne urca în tren și de a merge, cu dezbaterile și pledoariile pentru democrație, în deplasare. La ”Tineri pentru democrație”, ne-a bucurat și curajul tinerilor elevi de a ieși în fața colegilor lor și de a lupta prin cuvinte pentru ideile lor.
          Am avut curajul de a organiza conferințe cu oameni de seamă ai culturii ieșene. Curajul de a provoca tinerii studenți la reflecție și discuții și curajul studenților de a se implica activ în acestea.
          Am avut curajul de a renunța la zile de vacanță și de a ne implica într-un proiect național: Universitatea de Vară de la Iași SummerIS. Acolo am întâlnit curajul a 50 de elevi, veniți din 16 județe ale țării, gata să aibă experiența vieții lor. Am legat prietenii, am stat alături de ei în cămin și am participat alături de ei la cursuri, într-o perioadă în care nu te-ai fi gândit că vei asista la cursuri universitare.
         Am avut curajul de a recruta membrii noi în echipa noastră și de a le oferi experiențe care să le schimbe stilul de viață. Iar ei au avut curajul să accepte. 
        Am avut curajul de a ieși în stradă și de a cere 6% din PIB pentru educație. Am întâlnit sute de alți studenși cu același curaj. Am avut curajul de a apărea în fața camerelor de luat vederi și de a vorbi despre importanța voluntariatului.
        Am stins luminile și am urmărit împreună, cu prietenii noștri, filme motivaționale, ne-am dres vocile și am ”Crăciunit” împreună cu ei. 
        Întrebăm din nou: Ce a însemnat 2013 pentru ASAFFI? A adus noi și multe prietenii, ocazia de a ne face auziți, bucuria de a mulțumi celor care au fost alături de noi, provocarea de a manageria proiecte, bucuria de a vedea ca totul a ieșit bine. Mulțumim prietenilor noștri din alte asociații, mulțumim celor care ne-au ajutat și nu în ultimul rând, mulțumim echipei noastre fără de care nu am putea vorbi despre ASAFFI.
        Ne dorim ca anul 2014 să aducă realizarea obiectivelor, motivație, optimism și dorință de schimbare. Nu putem merge în altă direcție, doar înainte!

Niciun comentariu:

Emag