Emag

miercuri, 27 martie 2013

"Tineri pentru democraţie" la Roman


Deja nu mai suntem membri noi sau membri vechi, pentru că echipa A.S.A.F.F.I. s-a pus deja pe treabă şi reuşita deja ne surâde. Proiectul Tineri pentru democraţie deja demarat, a dus echipa de proiect, de această dată, la CN Roman Vodă din oraşul Roman.

         Am fost primiţi cu căldură, atât de membrii echipelor, cât şi de cadrele didactice de la acest liceu. Echipele formate din elevi de clasa a XI-a şi a XII-a au trebuit să supună argumentării citatele Democraţia este un mecanism care garantează că nu vom fi guvernaţi mai bine decât merităm şi Presa este liberă când nu depinde nici de puterea guvernului, nici de puterea banilor şi să-şi susţină punctul de vedere prin argumente pro sau contra, într-o prezentare liberă.

         Pregătiţi cu un bagaj de cunoştinţe, elevii liceului din Roman ne-au surprins, arătându-ne că sunt interesaţi de participarea politică efectivă. În urma discuţiilor aprinse s-a tras linie şi s-a constatat care dintre echipe a fost mai persuasivă iar acest lucru a dus la premierea acesteia.
         Am părăsit liceul şi ne-am îndreptat spre gară, prin vântul care nu ne-a fost prieten în acea zi. Dar în personalul Roman- Iaşi am uitat de frig şi viscol, glumind şi râzând cu multă voie bună.
         Ajunşi în Iaşi, am încheiat şi această zi, bifând pe agenda noastră şi proiectul desfăşurat la Roman şi aşteptând ca Tineri pentru democraţie
 să ajungă şi la Vaslui.

Niciun comentariu:

Emag